1856 poze   161693 vizite

Carunculatii din Bunesti

Carunculati de oradea din localitatea Bunesti. Titlul dat acestui album defineste adresa porumbeilor NU numele porumbeilor!
Imi cer scuze pt calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul!
2014-06-12-3263
2014-06-12-3263
2014-06-12-3267
2014-06-12-3267
2014-06-12-3272
2014-06-12-3272
2014-06-12-3306
2014-06-12-3306
2014-06-12-3311
2014-06-12-3311
2014-06-12-3298
2014-06-12-3298
DSC09655
DSC09655
DSC09658
DSC09658
DSC09662
DSC09662
2014-06-12-3317
2014-06-12-3317
2014-06-12-3324
2014-06-12-3324
2014-06-12-3195
2014-06-12-3195

Comentarii album • 61
Berbericaranculati 8 ianuarie 2017  
Foarte frumosi
Raportează
Leahu1980 20 iunie 2016  
F frumoși!!!
Raportează
florea1 11 octombrie 2015  
Ff
Raportează
frentnicolae 27 august 2015  
Salut opiniile divergente,caustice uneori ale d-lor columbofili,pasionati crescatori de porumbei cu rezultate de exceptie intr-o munca de Sisif,dar nu pot ramane indiferent atunci cand adevaratii "parinti" ai rasei atat de mult disputata sunt far.Torge Ioan,Goabi Endris care au "trudit" peste doua decenii ,ei fiind de fapt"trambulina"acestei rase,si regret mult fiindca au fost exclusi de catre cei care au omologat rasa.
Va doresc tuturor sa va bucurati de ceea ce aveti in voliere!
Raportează
bogdanbonta 24 august 2015  
Daca te referi last mine da am in volier cite un borumbel din fiecare rasa din care sa produs rasa pt ca vreau sa I reproduc prin icrucisearea acelor rase nu sa inperechez doua rase si sa mail sustin ca produsi lor sunt carunculati de oradea ca si alti care inperechez acelor dou rase si se mai lauda ca hibrizi lor sun carunculati de oradea si cu asta cred ca am pus punct
Raportează
bogdanbonta 23 august 2015  
si da de femela uitate la lotul 2013 ca sa o vezi
Raportează
carunculatibunesti 27 august 2015  
dami voie s te mai intreb, ai reusit sa scoti din femela asta de la mine de la abatar ca si ea la culoare?
Raportează
bogdanbonta 23 august 2015  
da dar trebuia sa scri carunculat de oradea din bunesti ca sa intelegem toti ca nu vrei sa schimbi rasa in carunculati de ,din bunesti
Raportează
carunculatibunesti 23 august 2015  
asa am vrut sa scriu dar nu mia placut ca nu incape intrun rand! am si eu drept de autor la pagina mea si am zis cai suficient ca am scris pe romaneste lucrul acesta la descrierea albumului si am alte albume care au numele carunculat de orade! si tu ai albume cu numele lutul din...oricum miam dat seama cai vorba de ranchiuna si invidea care este intre columbofili din oradea si acuma se estinde! Tare as bucura dk ai critica public pe cei din oradea care pana mai ieri aveau numele la porumbei carunculat de bavaria sau alti au in volier carunculat de germanea si dintro data peste noapte se numesc carunculat de oradea! asta nu deranjaza pe nimeni!
Raportează
bogdanbonta 22 august 2015  
pai pina si femela de la avatarul tau e de la mine luata de la moga
Raportează
carunculatibunesti 22 august 2015  
cat despre femela de la avatar nam vazuto in poze la tine pe sunphoto (poate imi areti un pui din ea!), dar tot ce pot sa spun este ca anul trecut cand fratele meu Ruben a venit din Suedia in Romania am facut un turneu la cativa columbofili care cresc rasa carunculat de oradea cu scop de vizita, consultare si achizitionare..printre cei care nem bucurat ca neau dat voie sai vizitam este si dl. Alin Mascas in al carui volier am vazut femela prima dat, si printre altle nea spus ceva si despre achizitia acestei femele, lucru p care mi la confirmat dupa achizitie si alcineva...oricum ai dreptate am cumparato de la dl. Sorin ca a confirmat acelasi lucru, femela a luato de la cel la care am zazuto in volier eu! Dk cunva este o problema eu nu stiu sa am vreun porumbel din volierul tau, ci cel mult poate am care au poposit pt o vreme...totusi dk esti interesat eu pot posta un album cu porumbei care sunt productie proprie nu achizitie,totusi nu simt nevoia sa ma laud dar sunt mai multumit de porumbeii care iam obtinut eu decat de cei achizitionat!
Raportează
carunculatibunesti 22 august 2015  
ultimul mes postat aici de tine contin un subiect secundar, lucru care ma face sa cred ca ai inteles inaite de a fi critic cu alti trebuie sa fi critic prima data cu tina insuti (critica faptul ca ai in volier dragonul si voiajorul german imperecheat cu carunculatul de oradea...). In consecinta ma bucur ca spre deosebire de uni ,,colegi,, rau intentionati tu in raport cu ei ai inteles ca porumbeii carunculat de oradea au ajuns si in localitatea Bunesti! Nu pot desena pe sunphoto, sa priceapa si altii, ca nu schimb nimic la rasa carunculat de oradea, ci doar sublinez un lucru imbucurator pt toata lumea buna ca acesti porumbei traiesc si in Bunesti!
Raportează
carunculatibunesti 20 august 2015  
dk nu esti roman si esti de alta nationalitate iti scriu o analiza morfologica pt sintagma CARUNCULATI DIN BUNESTI! dar nu fac aici gramatica, totusi fa o diferenta intre prepozitia DE (care nu stiu unde ai vazuto tu) si DIN care am scriso eu si precizeaza nu numele rasei porumbeilor ci locul unde se gasesc acestia! adica CARUNCULATI DE ORADEA DIN LOCALITATEA BUNESTI!!!! Si este exagerat procentul de 90 la suta ca sunt din oradea, mai bine mai intreba care sunt scosi la mine si peurma ce am din Suedia, Turda, Sibiu, Arad...
Raportează
bogdanbonta 20 august 2015  
cred ca u tre sa inveti sa scri dar carunculati tai din bunesti sunt cumparati 90 la suta din oradea
Raportează
bogdanbonta 20 august 2015  
imi pare rau ca te critic dar pina nu o sa omologhezi carunculati de bunesti tot carunculat de oradea sunt
Raportează
carunculatibunesti 20 august 2015  
imi pare rau ca nu esti instare sa critici ptk esti critic tu, invata sa citesti ce am scris si peurma corecteaza dk mai ai ce! adica invidia...
Raportează
mirzeaadrian 18 iulie 2015  
foarte tari caranculati
Raportează
carunculatibunesti 17 aprilie 2015  
Rog pe cei care dau crezare mesajelor critice si subiective de mai jos sa viziteze paginile de mai sus si sa se convinga singuri de realitate, in urma cu un an, cand calitatea pasarilor mele era mult mai slaba cei care au de obiectat acum pe atunci era multumiti! ma bucur pentruca unii crescatori ar fi nemultumiti dk nu as numi porumbii de pe pagina mea carunculat de orada, dar ma dezamagesc ca sunt de acord cu CARUNCULATII DE GERMANIA sa fie numiti carunculat de oradea!
Raportează
adriancosteaagigea 16 aprilie 2015  
Foarte frumosi.
Raportează
ZoliPeter 24 februarie 2015  
f frumosi
Raportează
carunculatibunesti 8 ianuarie 2015  
Tin sa anunt vizitatorii ca nu am facut acest album pt demonstrati rautaciose legat de rasa carunculat, rog astfel de persoane sa se abtina sau sasi foloseasca pagaina personala! Aici nu este cos de gunoi! multumesc pt intelegere!
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
imi cer scuze daca am suparat pe cineva dar cred ca am spus lucruri adevarate- libera exprimare, SCUZELE DE RIGOARE
Raportează
carunculatibunesti 8 ianuarie 2015  
Nui frumos sa ne exprimam invidia si ranchiuna personala public, mai ales pe pagina sunphoto nepersonala!!! Sfatuiesc inainte de toate sa fim oameni de cuvant si de un caracter demn de un crestin, si apoi si conturile columbofile se pot regla!!
Raportează
nelustranici 7 ianuarie 2015  
Oriunde in tara sau in alt loc se creste aceasta rasa de porumbei, tot carunculat de Oradea se numeste!!! si nu cunosc alti crescatori din tara care au omologat rasa inaintea celor patru crescatori din Oradea,respectiv: Reicey, Stanici, Piloca si Erdei. NU ESTE ADMIS ca rasa carunculat de Oradea sa aiba: GEANA ROSIE, OCHII ALBI (cum are indianul ) si alte disfunctionalitati. Nu modificati rasa prin inctucisarea indianului cu caranculatul deoarece rasa carunculat de Oradea a fost formata din 4 rase de porumbei luand 25% din gena fiecarei rase ! Altfel rezultatul lasa de dorit ! Iar munca celor care au format aceasta rasa este terfelita !
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
fiecare ii face dupa bunul lui plac, daca te duci in 10 voliere la 10 crescatori o sa vezi 10 feluri de linii, asta cu 25% berber, 25% german ,25% dragon,25% carrier-este dicutabila, porumbelul nou nascut vrand- nevrand va mosteni gena mai puternica, si atunci acest procent de 25% nu este nicaeri.Deci parerea mea, rasa in timp va suferi modificari inevitabile.
Raportează
nelustranici 8 ianuarie 2015  
buna , in aceste conditii o puteti numi rasa "bunului plac " dar atentie !!! va trebui omologata !!!! Cred ca ar trebui sa cunoasteti procedurile de omologare a rasei. Cand se va intampla acest lucru, tot respectul !!! Cand s-a format rasa, carunculat de Oradea, acum 20 de ani, berberul nu era adus in tara ! Deci, mai informeaza-te!
Raportează
pgsorin 18 ianuarie 2015  
va salut, aveti perfecta dreptate, dar acu 20 de ani altfel arata carunculatul de oradea care s-a omologat, sau poate gresesc , eu as achizitiona exemplare ce corespundeau standardului la momentul omologarii....., sa aveti o seara buna
Raportează
carunculatibunesti 22 ianuarie 2015  
mai sunt in doua voliere asa ceva, 2 columbofili din cei 4 fondatori ai rasei CARUNCULAT DE ORADEA nu au facut ca ceilati crescatori rasa CARUNCULAT DE GERMANIA!!! Apropo, ai primit de la mine cate un exemplar din ambele volier dar nai fost multumit de ele!!!
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
rasa s-a omologat in 1986 de niste baieti din ORADEA, poate ca si dv printre ei, dar aici nu sunt de acord cu numele de ORADEA,meritul este si al altor crescatori din BIHOR, EX-d-l FRENT, trebuia numita carunculati de bihor , era mai plauzibil,iar in prezent daca citim ceva in dreptul fabricarii rasei apare si numele de BERBER- folosit la obtinerea rasei- poate oi fi eu nebun si la 40 ani sa nu mai vad bine. RESPECT oricum d-l STRANICI pt ceea ce sunteti si ati facut pt -golumbarit, dar adevarul trebuie luat asa cum este. In prezet pe mine nu ma intereseaza expozitiile si nici sa fac parte din vreo ASOCIATIE, eu fac export cu pate din ficat de porumbel- DECI-PRODUCTIE- o afacere mult mai profitabila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raportează
nelustranici 8 ianuarie 2015  
Rasa carunculat de Oradea a fost omologata in data de 31.11.2001,intocnindu-se tot atunci o harta a Romaniei cu rasele romanesti omologate ! Denumirea carunculat de Oradea s-a dat ptr. ca s-a format in Oradea , nu au legatura cu aceasta rasa domnii Popovici si Frent care au crescut indieni.
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
Kadar are?
Raportează
nelustranici 8 ianuarie 2015  
kadar a achizitionat porumbei de la crescatorii din oradea,nu a participat la formarea rasei
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
cititi va rog saiturile - rasa porumbei carunculati de oradea si atunci putem vorbi
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
iata lista celor care si-au adus contributia la formarea rasei carunculat de Oradea-atentie va rog-POPOVICI VICTOR,RECSEY LUDOVIC, ERDEI GHEORGHE, STRANICI IOAN,PILOCA IOAN si KADAR IOSIF,am spus totul- ACUM
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
Sanatate multa sa aveti si poate intr-o zi am sa va fac o vizita, numai sa nu gresim volierele, adica sa intram gresit- MULTUMESC MULT SI SA AUZIM DE BINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
d-l FRENT a predat carunculatii oradenilor, poate ne spuneti dv. cui, apoi s-a ocupat de indieni!
Raportează
mascasalin 19 ianuarie 2015  
prietene nu crezi ca pentru un posesor de 20 de pasari ,sa te iei in piept cu formatori ai rasei ti-ar fi peste puteri, informatiile tale sunt trunchiate si nu prea argumentate si in nici un caz nu de pe vreun site asa cum afirmi.Nu mi-o lua in nume de rau , imi plac pasarile pe care le detii si directia in care te indrepti dar stilul in care o faci , in mod normal ar trebui sa-ti dea de gandit!
Raportează
dacianarad74 21 ianuarie 2015  
am promis ca nu mai fac comentarii pe aceasta pagina, dar totusi nu ma pot abtine,dici prin urmare BUNA ZIUA d-le ALIN incantat de cunostinta, sunteti un nume cu staif in cresterea berberilor si carunculatilor de BIHOR, spun asta deoarece suna mai adevarat BIHOR.... SA TRECEM DIRECT LA SUBIECT SI SA NU BATEM CAMPII si intrebarea va fi DE CE au asa pret mare porumbeii oradenilor?, fac mai multi pui dintr-un foc, spre ex ma uitam la d-l STRANICI pe pagina si am vazut urmatorul lucru 2 perechi de dragoni-500 lei, spun asta pt ca si dv detineti dragoni si poate ne spuneti si dv cat valoreaza o pereche de berberi, ma gandesc ca la d-l STRANICI daca dragonii au asa pret este posibil ca o poreche de berberi sa coste 500 lui- oare care este garantia ca aceti porumbei nu au probleme, sau poate ne spune d-l STRANICI care este expilcatia, sa fie vb de teapa sau de un lucru firesc?
Raportează
mascasalin 21 ianuarie 2015  
cu riscul de a transforma aceasta pagina in pseudoforum raspunsul meu este urmatorul; pretul pasarilor ca in orice economie de piata sanatoasa este dat de calitatea acestora si vorbesc de pretul obtinut nu de cel cerut (cu atat mai bine cand cele doua coincid)si este influentat in mod deosebit de oferta cat si de cerere.in ce priveste garantia lipsei de probleme a pasarilor tine de intelegerea avuta si bunul simt al celor angrenati in acest negot
Raportează
dacianarad74 22 ianuarie 2015  
prost este cine da nu cine cere!
Raportează
dacianarad74 22 ianuarie 2015  
da dar din pacate calitatea pasarilor cumparate de la marii formatori ai rasei gen PIOLCA , STRANICI, lasa de dorit, mai repede te intepi cand mergi la ei in curte, iar aceasta zvonistica despre marii formatori de carunculati circula in tot vestul tarii, nu mai vorbesc de ARDEAL, unde si-au facut reputatie proasta. Un exemplu foarte prost il da d-l Piloca care a creat bigamia la porumbei, precum haremul la arabi, ori daca citim ceva la infintarea rasei aflam ca aceste pasari sunt monogame... PACAT MARE PACAT, si-au taiat singuri craca de sub picioare, sa ajungi din lac in put, numai la noi la romani se poate intalni. Una peste alta cred ca am sa fac un capitol pe pagina mea, despre ce calitati trebuie sa aiba un crescator de porumbei si a evita ESECUL!!!!!!!!!!!!
Raportează
dacianarad74 19 ianuarie 2015  
nu mai fac comentarii pe pagina acestui baiat!multumesc pt intelegere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raportează
dacianarad74 8 ianuarie 2015  
alte nume grele care si-au adus contributia la fabricarea rasei au fost POPOVICI, KADAR, care nu erau oradeni, erau bihoreni,..... ce frumos suna- CARUNCULATI DE BIHOR!
Raportează
terchetcezar 6 ianuarie 2015  
foarte frumosi!!!
Raportează
awax1 30 decembrie 2014  
aceste păsări minunate, de asemenea, dorește !!!!!!
Raportează
carunculatibunesti 25 decembrie 2014  
multumesc! oricum deocamdata ma consider un incepator, doar din 2008 am inceput cu carunculatii de oradea!!
Raportează
pgsorin 27 decembrie 2014  
rasa carunculat de oradea este la inceput, este omologata??? incepatori suntem toti, bafta
Raportează
dacianarad 24 decembrie 2014  
cuvintele sa ramana de prisos , marfa sa vorbeasca
Raportează
pgsorin 27 decembrie 2014  
mare dreptate ai , sarbatori fericite
Raportează
carunculatibunesti 10 decembrie 2014  
dk nu esti multumit de ce ai cumparat de lamine de ce ai mai vrut sa cumperi?vezi ca te contrazici si inteleg ca nui vb decat de alceva...
Raportează
pgsorin 27 decembrie 2014  
te salut, acum am vazut mesajul, am vrut sa mai cumpar dar la pret real si tu nu ai vrut sa dai , odata ce m-am intepat eu consider ca ultimul pret il fac eu, sarbatori fericite in continuare
Raportează
pgsorin 10 decembrie 2014  
eu ma refeream la ce am cumparat eu de la tine, ceilalti nu i-am vazut in realitate, bafta
Raportează
carunculatibunesti 10 decembrie 2014  
oricum nas gresi tare dk iasi numi carunculati de bunesti in cazul in care mas compara cu cei care numesc niste uratani de porumbei carunculat de oradea!!!!!!!poate asa ar trebui sa fac sa fie o diferenta si prin nume, ptk azi carunculat de oradea se numeste cei place la fiecare crescator nu ce ar trebui sa placa la fiecare crescator...!!!totusi eu zic ca porumbeii mei se mai incadreaza cu toate drepturile in rasa carunculat de oradea, desi mai am putin d selectat si mai am cu ce sa vin si nou!!!
Raportează
carunculatibunesti 9 decembrie 2014  
dk sti citi am scris DIN, EU NU STRIC FIRMA ptk sunt in bunesti porumbei chiar dk se numesc carunculat de oradea!!!
Raportează
pgsorin 9 decembrie 2014  
unde este calitatea , eu m-am referit ca rasa nu sunt de bunesti , strici firma, o parte din ei sunt carunculati de oradea, bafta
Raportează
pgsorin 28 noiembrie 2014  
sunt frumosi ;se gasesc pretutindeni, bafta
Raportează
carunculatibunesti 28 noiembrie 2014  
multumesc si ai dumneavoastra!
Raportează
costinadrian10 12 noiembrie 2014  
foarte frumosi!
Raportează
AlinAdrianRadita 8 noiembrie 2014  
DEOSEBITI
Raportează
paulownia2014 8 noiembrie 2014  
f frumosi
Raportează
sopinceanc 22 iunie 2014  
F frumosi
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.